Menu Zamknij

Protokół nr 24

Protokół nr 24

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu
odbytego w dniu 05.05.2021 r.

  • Dokonano zmiany wysokości opłaty z tytułu dzierżawy terenu przy ul. Świętopełka 15/23 z przeznaczeniem na korty tenisowe.
  • Skrócono okres wypowiedzenia umowy najmu lokalu użytkowego o powierzchni 22,14 m² w piwnicy pawilonu przy ul. Bema 20a.
  • Podjęto decyzję o zawarciu umowy najmu lokalu użytkowego o powierzchni 150,47 m² na i piętrze pawilonu przy ul. Lecha 5-7.
  • Zatwierdzono procedurę postępowania przetargowego dla potrzeb wyłonienia wykonawcy remontu lukarn w budynkach:
    • Rybaki 32 – 2 sztuki,
    • Matejki 5 – 2 sztuki wraz kominem.
  • Zatwierdzono procedurę postępowania przetargowego dla potrzeb wyłonienia wykonawcy przebudowy miejsc postojowych, remontu drogi dojazdowej i chodników oraz utwardzenie placów w sąsiedztwie budynku usługowego u zbiegu ulic Legionów oraz Żwirki i Wigury.
  • Zatwierdzono przedłożoną ofertę na wykonanie remontu chodnika przyległego do pawilonu przy ul. Kaliskiego 9.
  • Wyrażono zgodę na przesunięcie terminu zakończenia naprawy elewacji południowej pawilonu przy ul. Kościuszki 41/47 na dzień 15.06.2021 r.

Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.