SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 16:00

Protokół nr 27

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 25.06.2025 r.

  • Podjęto decyzję o przekazaniu do firmy rozliczeniowej danych dotyczących 9 budynków, w których dokonane będzie rozliczenie kosztów ogrzewania według podzielników za okres rozliczeniowy od czerwca 2024 r. do maja 2015 r.
  • Zatwierdzono przedłożoną przez firmę Instalator MARKJAN s.c. ofertę na wykonanie adaptacji pomieszczenia węzła c.o. oraz wykonanie przyłączeń instalacji wodociągowej w budynku przy ul. św. Andrzeja Boboli 19-23.
  • Zatwierdzono przedłożoną przez firmę SAPER INVEST Artur Kubkowski ofertę na wykonanie wycinki drzew, krzewów i uporządkowanie terenu pod budowę dwóch budynków wielorodzinnych przy ul. Strobanda 12B i ul. Grasera 10 na Osiedlu JAR.
  • Zatwierdzono przedłożoną przez firmę Usługi Elektryczne Ryszard Tęcza ofertę na wykonanie projektów technicznych systemu oddymiania klatek schodowych przy ul. Kościuszki 36, ul. Świętopełka 20-20c i ul. Gagarina 82-86a.
  • Zatwierdzono wysokość składek cenotwórczych dla wykonania robót związanych z remontem dwóch balkonów przy ul. Mickiewicza 52-56 w Toruniu przez firmę Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Bogusławski.
  • Zatwierdzono przedłożone oferty na wykonanie robót remontowych dotyczących wymiany zaworów podpionowych instalacji centralnego ogrzewania w piwnicach dwóch budynków mieszkalnych:
    - przy ul. Rusa 14-16 przez firmę Instalator MARKJAN s.c.
    - przy ul. Bema 38-38c przez firmę Grupa Budowlana Senkowscy Sp. z o.o.
  • Zatwierdzono Protokół Likwidacji nr 1/2025 z dnia 23.06.2025 r. dotyczący likwidacji środków trwałych/wyposażenia i innych niskocennych składników majątku użytkowanych w Administracji Ogólnej i Administracji Osiedla ZACHÓD.
  • Zatwierdzono Protokół Likwidacji nr 2/2025 z dnia 24.06.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody likwidację środków trwałych/wyposażenia i innych niskocennych składników majątku użytkowanych w Administracji Osiedla TYSIĄCLECIA.
  • Zatwierdzono Protokół Likwidacji nr 3/2025 z dnia 24.06.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody likwidację środków trwałych/wyposażenia i innych niskocennych składników majątku użytkowanych w Administracji Osiedla WSCHÓD.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 18-24.06.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 18-24.06.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 25.06.2025 r. o godzinie 8:55.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.