SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 16:00

Protokół nr 41

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 01.10.2025 r.

  • Podjęto decyzję o wymianie zaworu antyskażeniowego kołnierzowego w nieruchomości 3013 przy ul. Gagarina 124 i ujęciu tego zadania w korekcie Planu remontów na 2025 r.
  • Zatwierdzono zmianę wynagrodzenia dla Firmy Usługowo Handlowej Tadeusz Biziorek za świadczone usługi porządkowe.
  • Wyrażono zgodę firmie Chili Creative Hairdressing Sławomir Zieliński na najem dwóch lokali użytkowych w pawilonie przy ul. Kościuszki 41-47 w ramach zmiany najemcy tych lokali.
  • Wyrażono zgodę na skrócenia okresu wypowiedzenia umowy najmu lokalu użytkowego (zakład szewski) znajdującego się w części piwnicznej pawilonu przy ul. Matejki 94/96.
  • Wyrażono zgodę na dzierżawę terenu pod garaż blaszany przy ul. Mickiewicza 134-136.
  • Zapoznano się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12 i Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Osiedlu JAR na dzień 01.10.2025 r.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 24-30.09.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 24-30.09.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 01.10.2025 r. o godzinie 9:24.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.