SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 17

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 23.04.2025 r.

  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 16.04.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na wzrost opłat za wynajmowane miejsca postojowe w hal garażowej przy ul. Harcerskiej 1d w Toruniu.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 16.04.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę opłat z tytułu najmu miejsc parkingowych przy ul. Batorego 39L.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „IT” z dnia 15.04.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na montaż cyfrowego rejestratora systemu monitoringu wizyjnego i dodatkowej kamery IP skierowanej na parking przy ul. Kościuszki 36.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 22.04.2025 r. w sprawie unieważnienia wyników postępowania przetargowego na remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Bema 24 w związku z nie spełnieniem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ofertach złożonych przez oferentów
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 23.04.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wykonania dodatkowych robót przy realizacji instalacji wodociągowych wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w budynku przy ul. Sczanieckiego 18-24 klatki 18 i 20 w Toruniu przez firmę NIPPARO Sp.J. Pawłowski, Pawłowska ul. M Skłodowskiej-Curie 73A z Toruniu.
  • zatwierdzenia terminów i składów komisji na wykonanie pierwszego rocznego przeglądu gwarancyjnego budynków mieszkalnych przy ul. Strobanda 12c, ul. Grasera 8 i ul. Watzenrodego 24 w Toruniu
  • zatwierdzenia wyników postepowania przetargowego na remont balkonów w budynkach przy ul. Matejki 7, ul. Rybaki 28 i ul. Fałata 54-58 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma ANBUD Andrzej Tamoń ul. Storczykowa 23 z Torunia
  • Zarząd zapoznał się z przygotowanym przez Dział „C”: • Zestawieniem osób zarejestrowanych w rejestrze członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Kopernik” w Toruniu w dniach 16.04. – 22.04.2025 r. w związku z nabyciem praw do lokalu – w załączeniu. • Zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Kopernik” w Toruniu w dniach 16.04. – 22.04.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu – w załączeniu. Ponadto Zarząd podjął decyzje w następujących sprawach należących do jego kompetencji zgodnie z § 86 ust. 2 Statutu: 1. Sprawa organizacyjna: 1/ Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „OR” z dnia 01.04.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na dofinansowanie kosztów nauki na studiach Architektura drugiego stopnia dla Pana Jakuba Małysza - inspektora ds. technicznych i nadzoru budowlanego – w załączeniu. 2. Sprawy finansowe: 1/ Zarząd zapoznał się z informacją „F” o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 23.04.2025 r. godz. 08:34 – w załączeniu. Protokołował: Agnieszka Just-Iwic .
  • Zapoznano się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12 i Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Osiedlu JAR na dzień 23.04.2025 r.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 16-22.04.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 16-22.04.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 23.04.2025 r. o godzinie 8:34
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.