SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 16

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 16.04.2025 r.

  • Postanowiono zlecić firmie MAKBUD Zakład Ogólnobudowlany Krzysztof Czarnecki, Małgorzata Czarnecka wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Mickiewicza 134-136.
  • Podjęto decyzję o zamontowaniu przez firmę Optica kamery przy ul. Kujota 2-4 – Bydgoska 43 – Konopnicka 6 obejmującej swoim zasięgem boksy śmietnikowe oraz częściowo sąsiadujący parking.
  • Zatwierdzono przedłożoną przez firmę ZUW Anna Sybilska ofertę na realiację usługi serwisu technicznego systemu nawadniania zieleni w okresie wiosennym i jesiennym w nieruchomościach nr 2401, 2129, 2130, 2020, 2137, 2514.
  • Wyrażono zgodę na zawarcie umów najmu czterech zewnętrznych miejsc postojowych przy ul. Czecha 20A.
  • Wyrażono zgodę na zmianę wynagrodzenia dla firmy Usługi Porządkowe – Marek Ceraficki za świadczone usługi porządkowe.
  • Zatwierdzono procedurę postepowania przetargowego na wymianę wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z podejściami pod urządzenia sanitarne w budynku przy ul. Popiela 8.
  • Wyrażono zgodę firmie ANBUD Andrzej Tamoń na przesunięcie na dzień 30.06.2025 r. terminu zakończenia robót remontowych przy ul. Bażyńskich 33c.
  • Zatwierdzono Specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wyrażono zgodę na przeprowadzenie przetargu ograniczonego na wykonanie nowego pokrycia papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Sucharskiego 4-4d.
  • Zapoznano się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12 i Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Osiedlu JAR na dzień 16.04.2025 r.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 09-15.04.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 09-15.04.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 16.04.2025 r. o godzinie 9:04.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.